2012. május 31., csütörtök

Sminkecsetek tárolása kreatívan

Annyit gondolkoztam már azon, hogy hogy lehetne szépen tárolni a sminkecseteimet. Eddig egy kis porcelán pohárban tároltam! Azért ebben, mert gondoltam, hogy azt a nagy kuszasághalmazt így egy kicsit mutatósabbá tudom tenni, de így is nagyon zavar, mert nem kelt rendérzetet bennem, hogy ott van egy összevisszaság a fürdőszoba polcomon! Rendben nagyon maximalista vagyok! Mindennek helye kell legyen és szépen kell állnia. Próbáltam szekrényben tárolni, de akkor meg az zavart, hogy mindig ki kellett onnan pakolni aztán vissza!
Az egyetlen megoldást abban láttam (amire nem voltam hajlandó), hogy nem festem magam.
Egészen eddig. Amikor megláttam ezt a képet egyből arra gondoltam, hogy igen megvan a megoldás és, hogy hogy nem jutott ez eddig eszembe, hiszen annyira egyszerű, de nagyszerű ötlet.

Egy üveg edénybe tegyünk sok-sok üveggyöngyöt vagy üvegkavicsot és állítsuk bele az ecseteket.
Szupi, szupi, szupi! :)

Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...