2012. június 14., csütörtök

Dolgozom ...

Sajnos egy kicsit elmaradtam a bejegyzésekkel!
Mindenkitől elnézést kérek, de nemrég sikerült végre vennünk egy olyan házat, amit mindig is szerettünk volna! Olcsót, ami szerkezetileg egybe van, de elég lepusztultat ahhoz, hogy szinte a nulláról   tudjuk kezdeni a saját igényeink szerint alapásás, falfelhúzás meg hasonló macerák nélkül, viszont egy 9 hónapos gyerek mellett házat felújítani főleg úgy, hogy, amit csak lehet szeretnénk magunk csinálni nem egy leányálom, így sajnos a blogomra nem is maradt idő, de nem is gondoltam volna, hogy ennyien járnak hozzám! Úgy voltam vele, hogy még egy friss blogról van szó, ami még reklámot nem is kapott, így gondoltam majd ha lesz időm feltöltöm és elkezdek neki hangot adni, de, amikor megláttam ma a statisztikámat nagyon meglepődtem, hogy a sok napi 0 látogató (amire számítottam) helyett néznek engem azért szép számmal, így rájöttem, hogy időt kell szakítanom a blog írására, tehát elkezdtem a blogon dolgozni teljes gőzerővel írom a cikkeket!
Elkezdem visszamenőleg feltölteni a cikkeket, így az elkövetkező pár napban sok új DIY azaz csináld magad ötlet fog felkerülni.
... és ha egyszer sikerül magam utolérni akkor pedig tényleg egy naponta frissülő kreatív ötletes oldallal fogsz találkozni.
Minden napra fogok tartogatni egy jó kis ötletet, amíg ki nem fogyok (ez a veszély nem fenyeget).




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...