2012. október 13., szombat

Egy picit magamról

Sziasztok.

Úgy döntöttem, hogy egy picit írok magamról, hátha érdekel valakit, hogy ki az a nőszemély, aki napról napra elhozza nektek a legjobb kreatív ötleteket.

Ha téged érdekel olvass tovább!












Először is engedjétek meg, hogy bemutatkozzam: Jeles Edina (Kiss Edina) azaz Edysh névre hallgatok.
Tavaly márciusban lettem feleség, majd szeptemberben Anya.
Mint minden anyának nekem is a kisfiam jelenti a világot, persze a férjem mellett, de kreatívkodni is mindig szerettem.
Nagyon sok hobbim van: barkácsolás, lakberendezés (nagy álmom, hogy ez a későbbiekben a szakmám is legyen), üvegfestés, drótékszer készítés, újabban blogírás, stb.
Persze mióta kisfiam megszületett azóta eléggé lerövidült az az idő, amit a hobbijaimnak tudok szentelni.
Általában, amikor kisfiam (Ármin) elalszik akkor hódolok ezeknek a hobbiknak, ezért van az is, hogy általában a cikkeimet mindig az esti órákban tudom csak közzé tenni.
Magamat egy kicsit bolond, jószívű, naiv, temperamentumos, maximalista embernek tartom.
Sajna arra, hogy jószívű és naiv vagyok sokszor ráfáztam már, de nem tanulok.
Ha valakit megszeretek nem tudom neki nem a maximálisat nyújtani, hiába volt már előtte 56 ember, aki ezt kihasználta.
Barátaimért, családomért ugyanúgy mindent megteszek.
Na de ha egyszer valaki megbánt onnantól kezdve nincs bocsánat, ez lehet azért van, mert én minden kapcsolatomba 100%-ig beleadom magam, ezért minden csalódást százszor nehezebben is dolgozok fel.
Lehet ez nem egy jó tulajdonságom, de ez van.
A nagy álmom, aminek azért félve indulok neki az az, hogy egyszer az, ami a hobbim legyen a szakmám, ez pedig a lakberendezés.
Valamelyik nap láttam a Spektrum Home-on egy műsört, amiben házakat, lakásokat újítottak fel (címét sajnos nem tudom) és azt mondtam, hogy olyan lakberendező szeretnénk lenni, mint abban a nő.
Lomtalanításon guberált, zöldségesnél faládát kunyerált, majd a hazavitt szajréból olyat alkotott, hogy csak na. Nagyon szimpatikus volt.

Szerintem ennyi elég rólam, ha valakit még esetleg több is érdekel az kérdezzen. Nagyon szívesen veszek minden érdeklődést.

Ha tetszik a blogom és esetleg még engem is szimpatikusnak találsz lájkold a blogom légyszi a facebook-on!


1 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jók az ötletek és már többet is megcsináltam belőlük.Így tovább!

    VálaszTörlés

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...