2012. október 29., hétfő

Hópehely koszorú

Ma elég hirtelen beköszöntött a tél. Szinte mindenhol esett az országban.
Igaz, hogy ezt már egy hete hallgatjuk az időjárás jelentésekben, hogy jön a hó, én nem hittem nekik, aztán volt nagy csodálkozás, amikor reggel kinéztem az ablakon.
Szeretem a havat, de ennek ma nagyon nem örültem, mivel volt egy pár órás kerti munkánk.
Mivel nemrég költöztünk még most építettük meg a kutyakennelt a múlt héten, de akkor tetőt csinálni már nem volt idő, így ma kellett, mert csóri kutyák se ázhattak.
Gondoltam én felveszem a harcot az időjárással nem érdekel, 2 zokni, 2 nadrág, 3 pulcsi, de így is szét fagytam keményen, viszont ez mégsem vette kedvem attól, hogy elkészítsem ezt a gyönyörű téli dekorációt.

Ha kíváncsi vagy rá olvass tovább, de előtte lájkold a blogot a facebookon, ha tetszik.









Alapanyagok:
Koszorú alap (legjobb ehhez a projekthez ha több méretű fém karikákból készítjük)
Tortapapírok (olyat válasszunk, amiben van hópelyhez hasonlítható motívum)
Karácsonyi izzósor
Drót
Csípőfogó
Festék spray
Ragasztó vagy ragasztópisztoly
A több méretű koszorú alapokat  dróttal 6-8 ponton (egyenletesen osszuk el) rögzítsük egymáshoz, majd fújjuk le fehér festék spray-el.
Hagyjuk alaposan megszáradni, majd tekerjünk rajta körbe cikk-cakk formában egy mini izzós karácsonyi izzósort.
A tortapapírokból vágjuk ki ollóval a mintákat, majd mindegyik minta közepén ollóval csináljunk egy kis lyukat, hogy átférjen rajta egy izzó.
Most rögzítsük úgy a "hópelyheket", hogy mindegyik közepébe próbáljunk meg egy izzót bele dugni.
Ha sikerült kész is vagyunk.

Felügyelet nélkül azért soha ne működtessük.






Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...