2013. március 29., péntek

Fényképes minikert

Imádom a minikerteket! Oda vagyok értük!
Most lesz egy saját minikertem a saját kisfiam fényképeivel, mint egy saját tündérkert a saját tündérkémmel!
Szerintem annyira cuki ötlet!

Szeretem a növényeket, virágokat és oda vagyok a kisfiamért is, így két szépség lesz egy helyen!
Kell ennél több?


Ha érdekel a folytatás olvass tovább, de előtte lájkold a blog facebook oldalát, ha tetszik!















Alapanyagok:
Üvegedény
Kavicsok
Virágföld
Mini növények
Lamináló gép vagy sima átlátszó fólia
Nyomtatott fényképek
Fogpiszkáló vagy hurkapálca

Elkészítés:
A kavicsokat az üvegedény aljába helyezzük, majd virágföldet teszünk rá és beleültetjük a növényünket!
Pici méretben nyomtatunk ki fényképeket, amit lelaminálunk vagy két darab fólia közé ragasztjuk és körbevágjuk, majd a növények közé helyezzük őket, de ha azt szeretnénk, hogy stabilan álljanak akkor ráragaszthatjuk őket fogpiszkálóra vagy hurkapálcikára is, amivel így könnyedén a földbe szurhatjuk!


Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...