2013. október 24., csütörtök

Laminált bútorok festése házilag

Sokan érdeklődtetek tőlem, hogy laminált bútorokat, hogy lehet festeni házilag!
Nagyon sokan állítják, hogy laminált bútort nem lehet házilag festeni, pedig ez nem igaz!
Tudom, mert én már festettem és nagyon jó lett a végeredmény!

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!



Lájkold a blog facebook oldalát, ha naponta még több ötletben szeretnél részesülni!















Alapanyagok:
Zománcfesték
Csiszolópapír
Teddi henger
Primer

Elkészítés:
Laminált bútort festeni lehet, hogy egy kicsit időigényesebb, mint fa bútort, de mindenképp megéri vele foglalkozni szerintem!
Először is szedjük le a bútorról az ajtókat, ajtópántokat, stb., majd csiszolópapírral (én 80-as csiszolópapírt használtam) csiszoljuk meg alaposan a bútort! Akkor jó a csiszolás, ha egy kicsit kifehéredett a bútorunk!
Ha ezzel megvagyunk egy alapozóréteget vigyünk fel a bútorra! Ehhez kérjük ki a festékboltos tanácsát, hogy a mi festékünkhöz melyik alapozót ajánlja! Én festéknek a Supralux Orkán zománcfestékét használtam, de az alapozóra sajnos már nem emlékszem! Ha az alaprétegünk megszáradt akkor kezdhetjük a festést, amit teddi hengerrel ajánlok csinálni és nagyon vigyázni kell, hogy ne folyjon el a festék! Én először mindig csak a vízszintesen lévő elemeket festettem, de így elég lassan haladtam mivel egy komplett konyhabútort festettem le, így utána már festettem a függőlegesen lévő elemeket is, amiket egy pár perces száradás után ismét áthengereltem!
Én a bútort két rétegben festettem, mindig megvárva a száradást!
Végén pedig matt lakkal kezeltem!

Kép forrása

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...