2015. október 15., csütörtök

Pár perces Angyalka papírból

Egyik kedves Olvasóm szerette volna megtudni hogyan készül ez a szépség!
Ovis adventi vásárra készülvén épp, gyorsan készítettem is párat, aminek a folyamatát megosztom veletek!

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!

Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!








Alapanyagok:
Dekorkarton
Papír
Papírragasztó
Gyöngy
Drót
Ragasztópisztoly
Olló
A dekorkartonból kúpot formáztam!
Ezt úgy csináltam, hogy egy fonal egyik végét csomóra kötöttem egy toll körül, majd a fonalat akkorára fogtam amekkora magas Angyalkát szerettem volna!
A fonalat leszorítottam a papír sarkán és a tollat végighúztam a papíron a fonalat szorosan tartva!
Az így kapott félkör mentén kivágtam a formát, majd papírragasztóval a két szélét összeragasztottam!

A papírt egy centiméteres csíkokra vágtam!
Azokat utána különböző méretűekre vágtam és félbehajtottam!
A közepét bekentem papírragasztóval, majd a két szélét visszahajtva odaragasztottam!
Az így kapott különböző méretű papírdarabokat szintén papírragasztóval egymáshoz ragasztottam ügyelve arra, hogy a közepek pontosan egymásra kerüljenek!
A gyöngybe vékony drótot fűztem, amit csomóra kötöttem!
Az összeállításnál ragasztópisztolyt használtam, először a "szárnyakat", majd a gyöngyöt ragasztottam fel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...