2015. november 3., kedd

Karácsonyi csillagok újságpapírból

Ma ismét alkothattam egy kicsit!
A kicsim jó fej volt csak adtam neki pár papírcsövet és ameddig én alkottam Ő harcolt!
Általában éjszaka dolgozok, de ezek a csillagok pár perc alatt elkészültek!
Egyébként az ovis adventi vásárra készültek!
Remélem hamar lesz gazdájuk!

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!

Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!






Kellékek:
Újságpapír
Papírragasztó
Hurkapálca
Akril festék

Ez az ötlet arra is nagyon jó hogy a papírfonás alapjait megismerd, amihez olvasd el ezt a bejegyzést is!
Az újságpapírt kb. 7 centiméteres csíkokra vágtam!
Megtekertem a papírcsöveket, amihez én egy "lehámozott" hegesztőpálcát használok!
A pálcát stréhen a papírra fektettem és feltekertem!
Ha jól csináltad a papírhenger egyik vége szélesebb lett, mint a másik!
A végét ragasztóztam!
6 egyenlő darabra hajtogattam!
Ha nagyobb csillagot szeretnénk, mint amit a papírhenger kiad akkor toldjuk egymásba a papírhengereket úgy,  hogy a vékonyabb részt szorosan a másik henger vastagabb részébe dugjuk!

Úgy hajtottam a papírhengert, hogy a bal oldalán két rész legyen, míg a többi 4 a másik oldalra essen!
Majd a bal oldalon lévő alsó részt felhajtottam!
Most felhajtottam a másik részt is!
És átvezettem vízszintesen is!
Itt használhatunk ragasztót,  de nem feltétlen kell!
Én nem használtam! 
A papírhengert visszahajtottam úgy,  hogy az szorosan tartsa a véget, majd a szemközti csúcs körül visszahajtottam!
A következő csúccsal ugyanígy tettem, míg el nem értem a végkifejletet!
Közben ha a papírhenger elfogyott a fentebb említett módszerrel toldottam!
Akril festékkel festettem, majd, amikor a festék megszáradt ragasztópisztollyal és tollal, hajlítható fenyőággal, tobozokkal,  gyöngyökkel dekoráltam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...