2016. január 15., péntek

Gyöngyökből sminkecset vagy ceruzatartó

Nekem nagyon-nagyon megtetszett ez az ötlet és már most azon agyalok, hogy mit lehetne még kihozni belőle!

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!

Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!






Először is engedjétek meg, hogy elnézést kérjek, de nem sikerült tartani azt az  ígéretem, miszerint beindítom ma a blog youtube csatornáját!
Általában,  amit nem tudtok az az, hogy én előre dolgozok, tehát ebben a bejegyzésbe is most utólag bebiggyesztem ezeket a sorokat, de már egy pár napja csak publikációra vár! 
A YouTube csatornát is csak akkor szeretném útnak indítani, ha már több anyag van, amihez nyúlni tudok!
Most úgy állok, hogy van több majdnem kész anyag, amik befejezésre várnak (ezek utolsó simításait terveztem ma befejezni), de a délután folyamán olyan migrén görcs jött rám, hogy ebből szerintem most egy pár napig megint nem jövök ki, így kicsit napolnom kell a dolgot legkésőbb hétfőig!
Mindenkitől elnézést kérek, de egyelőre ha csak modulok egyet szétrobban a fejem!

Hogy hogyan lesz a gyöngyből sminkecset tartó? 
Az alábbi videóból minden kiderül! 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...