2016. május 5., csütörtök

Nedves papírtörlő házilag

Én, mint háziasszony nagyon szeretem a nedves törlők szinte minden fajtáját és képes vagyok vagyonokat költeni egy-egy új fajta kipróbálására.
Álmomban sem gondoltam volna, hogy ezentúl házilag is elkészíthetem ezeket saját magamnak.

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!

Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!










Kellékek:
Víz
Kókuszolaj esetleg ricinusolaj vagy olívaolaj
Illóolaj (opcionális)
Tisztítószer (opcionális)
Zárható műanyag edény
Kés
Kéztörlő


A kéztörlőt vágjuk ketté egy éles késsel.
Egy műanyag tálba töltsünk vizet és adjunk hozzá néhány csepp kókuszolajat és a tisztítószert, majd áztassuk bele a gurigát.
Amikor a papírhenger átázott vegyük azt ki a kéztörlő közepéből.

Hűvös helyen, lefedve tárolva hetekig eltartható az így kapott nedves törlőnk.









Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...