2016. július 12., kedd

Gyönyörű tüllös pom-pom dekoráció lány szobába vagy romantikus lelkeknek

Én teljesen oda vagyok a pom-pomokért készüljön az bármiből, így nem csoda, hogy ebbe a szépségbe is azonnal beleszerettem és, mivel épp van is itthon kellő mennyiségű tüll anyagom, így nemsokára el is készül nálam egy pár darab szerintem.

Akár esküvői dekorációnak is tökéletes.

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!


Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!



















Kellékek:
Tüll
Hungarocell golyó
Gombostű
Kaspó
Tiplirúd vagy kör alakú vékony léc (én Bauhaus-ban szoktam beszerezni)
Dekorszalag
Tűzőhab (oázis)
Ragasztópisztoly

A tüll anyagot daraboljuk fel egyforma méretű téglalap alakú darabokra.
Fogjuk össze, majd  a közepébe gombostűt szúrunk.
A tűzőhabot vágjuk méretre, majd helyezzük bele a kaspóba.
A farudat vágjuk méretre, majd szúrjuk rá a hungarocell golyót.
Ha átszúrtuk a golyót vegyük vissza le és a lyukba nyomjunk ragasztópisztolyt, majd így rakjuk vissza.
A farúd másik végét a tűzőhabba helyezzük.
Selyempapírral, szizállal esetleg vékony csíkokra vágott krepp papírral takarjuk el a tűzőhabot.
A tüllt a gombostűvel rögzítjük a hungarocell golyóhoz.














Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...