2017. május 23., kedd

Műanyag vödörből különleges kaspók

Az én kicsi családomnak nincs könnyű dolga, ha Nőnapról vagy Anyák napjáról van szó, hiszen a vágott virágot nem szeretem, az élő virágokat pedig bármennyire szeretem mindig, mindet kinyírom.
Kisfiamtól azonban idén egy gyönyörű Vitorlavirágot kaptam, ami nem mellesleg a kedvencem és elhatároztam, hogy márpedig őt életben fogom tartani, hiszen most jöttem rá, hogy mennyire is hiányzik a laskából és az életemből a virág.
Sokkal otthonosabb és hangulatosabb már ettől az egy darabtól is a nappalink.
A gyerekek előtt nagyon sok virágom volt, de ezek szépen lassan mind kirohadtak vagy kiszáradtak.
Most, ha ezt sikerül életben tartanom, akkor ismét beindul a gyűjtés, bár ez a Vitorlavirág annyira gyönyörű, hogy képes lennék csak ilyennel telepakolni a házat. :D


Mivel szép virághoz szép kaspó dukál, ezért körbenéztem itthon, hogy mivel tudnám meglepni a gyönyörűségemet.

Volt itthon nápolyis vödör, ami gondoltam alapnak kiváló lesz, hiszen elég erős is, majd egyből két verzió is készült, úgyhogy már a következő virágom egyből szépséges kaspóba kerülhet.

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!

Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!





Kellékek:
Műanyag savanyúságos vagy nápolyis vödör
Kétoldalú ragasztószalag
Fonal
Csipkeszalag
Organza
Olló
Strassz virág
Ragasztópisztoly

Mivel szerettem volna teljesen elrejteni, hogy a kaspóm egy műanyag vödörből készült, megszabadítottam azt a peremétől.
Nem mondom, hogy könnyű meló volt és azt sem tagadom, hogy egy párszor majdnem magamba állítottam a sniccert, de ilyen „apróságok” nem tudnak eltántorítani a célomtól.
Először a vödör két oldaláról kellett leszednem a túl lógó „fogást segítő” műanyagokat, ahhoz, hogy a felső peremes részt le tudjam vágni.
Ezt minden irányból, oldalról körbevágtam, míg le tudtam vágni és kivágtam az azt tartó füleket is.
A sniccert pengéjét nekitámasztottam a peremnek és kétszer-háromszor végigkarcoltam a vödröt.
Ez az a lépés aminél nagyon-nagyon vigyázzatok, hiszen a sniccer pengéje nagyon könnyen megcsúszik a műanyagon és egy óvatlan pillanat is elég ahhoz, hogy megsérüljetek!
Karcolás után átszúrtam a pengét a vödrön és levágtam a peremes részt.
Mivel nagyon erős műanyag volt a vödröm nem volt egyszerű vágni –néha kifejezetten veszélyes volt- így nem lett tökéletes a vágásvonalam, de a későbbiekben ez nem fog számítani, nem fog látszani.
Kétoldalú ragasztószalaggal körberagasztottam a vödröt.
Majd fonallal körbetekertem.A ragasztószalagról soronként haladva szedtem csak le a papírt és előtte a levegős részeket eldolgoztam.
A tetejére és aljára ragasztópisztollyal csipkeszalagot ragasztottam.Bevallom őszintén én már itt imádtam az új kaspómat.
Mivel a gyerekek sokat pakolásznak a komódon, ahová a virágom került és még véletlenül sem szeretném, ha egy óvatlan pillanatban lerepülne, az aljára ragasztópisztolyból nyomtam rá pár ragasztópöttyöt.
Az egyik kaspó elejére egyszerűen csak művirágot ragasztottam, a másikra pedig organzát legyezőbe hajtogattam.
Minden egyes hajtás után egy ponton középen ragasztottam is az anyagot.
A kaspóra úgy rögzítettem az anyagot, hogy először az összefogott részt rögzítettem ragasztópisztollyal a kaspó közepére, majd a hajtásokat megigazítva, hozzáragasztottam felül a kaspó belsejéhez illetve a kaspó aljára is.
Középre még kapott egy strassz virágot is.




Én pedig erőteljesen gondolkozom azon, hogy a lila kaspó is átalakul ugyanilyenné. J



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...