2017. augusztus 14., hétfő

Üvegekből hangulatos dekoráció

Azt már gondolom mondanom sem kell nektek, hogy természetesen gyűjtöm az üvegeket.
Főleg a kicsit különlegesebb, egyedibb üvegek azok, amiket egyszerűen képtelen vagyok kidobni.

Ezek is épp ilyen üvegek voltak.
Baráti összejöveteleken nagy sikert szokott aratni egy bizonyos Rosé fajta, ami nélkül már egy sütögetés vagy csak baráti beszélgetés sem múlhat el, így volt már egy pár ilyen üvegem.

A különlegességét az adja, hogy ezek az üvegek egy literesek, nem a sima hét decis fajta, így tök érthető, hogy ezek egy kreatív ember számára kincset érnek.

Viszont kezdett már sok lenni belőlük és lassan nem volt helyem hova tenni az újabbakat, ezért gyorsan ki kellett valamit ötletelnem valamit, hogy ez a probléma megoldódjon.


Mivel imádom az üvegekből készült dekorációkat és több elképzelésem volt, hogy hogyan tudnának újjá születni az üvegek, így nem kellett sokat gondolkoznom, hogy hogy mi legyen velük.

Első körben egy szép hangulatvilágítást szerettem volna készíteni, így először ennek láttam neki, aminek az eredményét meg is mutatom nektek.

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!


Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!






Kellékek:
Boros üvegek
Öntapadós fólia
Festék spray
Olló
Organza
Kötöző zsineg
Ledes égősor
Ragasztópisztoly
Nyomtatópapír
Toll
Ragasztószalag

Első lépésként a sablont rajzoltam meg.
Ehhez megszerkesztettem a szöveget a Word-ben, majd a monitort átfordítva, átrajzoltam fehér papírra és kivágtam a betűket.
A betűk méretének kiválasztásánál mindenképp vedd figyelembe az üveged méreteit!

Lemértem, az üvegen azt a részt ahová a mintás részt terveztem és ennek megfelelően levágtam egy darabot az öntapadós fóliából.
A fólia közepére a sablonok használatával felrajzoltam a betűket.
Most nem a fólia hátoldalán dolgoztam, hiszen úgy sokkal nehezebb lett volna a mintát tükrözve megrajzolni.
A mintát egy kisolló használatával vágtam ki.
A betűk közepén óvatosan átszúrtam az ollót, majd körbevágtam azokat.
Igyekezzetek úgy körbevágni a mintát, hogy a tollal megrajzolt körvonal ne látszódjon.
Amikor kész voltam a kivágással, akkor felragasztottam a fóliát az üvegre.
A felragasztást nagyon óvatosan, apró lépésekkel csináltam végig, majd a légbuborékokat alaposan kisimítottam alóla.
Aztán a minta tetejét és alját ragasztószalaggal körberagasztottam és beltéren is használható festék spray használatával sínre fújtam az üveget, majd hagytam az üveget megszáradni.










Következő lépésként leszedtem a ragasztószalagot az üvegről, majd kötöző zsinórral tekertem körbe.
A zsinór elejét egy csepp ragasztóval rögzítettem, majd a végét is leragasztottam.
Végül az üveg nyakára is tekerte, zsinórt.

Az eredeti tervek szerint itt a dekorálással már kész is lettem volna, de van az úgy, hogy nem úgy néz ki a kész dolog, mint ahogy az ember lánya fejben megálmodja, így valami még hiányzott.Ezért levágtam egy darab organzát, amit középen zsineggel elkötöttem.
Az organzát az üvegre szintén egy csepp ragasztóval rögzítettem, majd a közepébe egy nagyméretű gyöngyöt is ragasztottam.Ez feldobta annyira az üveget, hogy ne legyen az ember lányának hiányérzete.

A hangulatvilágítás részét az üvegekbe behelyezett led szalag és a betűkön átvilágító meleg fény adja.
Az
égősort három részre osztottam, majd ezeket felülről beledugtam az üvegekbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...