2017. szeptember 10., vasárnap

Folyondár hangulatvilágítás egyszerűen

Imádom ezeket a folyondáros dekorációkat!
Már többet meg is mutattam nektek, mint például a virágfolyondárt vagy a húsvéti folyondárt és nem utolsó sorban egy kávéval készült darabot is.

Nemrég én is készítettem végre egyet, amit egyelőre nem mutathatok meg még nektek, hiszen Karácsony előtt lesz egy meglepetésem és majd csak akkor lesz látható, de egyszerűen minden változatát imádom és nem tudok nem beleszeretni egy-egy ilyen darabba.

Na hát most egy ilyen szépséget osztok meg veletek, amit megláttam és egyből rátok gondoltam, hogy ezt nektek is látnotok kell, hiszen biztos vagyok benne, hogy közületek is sokatoknak tetszene.

Remélem így is lesz és sokan legalább annyira imádni fogjátok, mint én.

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!

Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!














Kellékek:
Micro ledes izzósor (kültéri)
Teáskanna
Csavar alátét
Drót

Legelőször célszerű kitalálni, hogy mire is fogjátok felakasztani a kannát.
Felakaszthatjátok akár egy faágra is, esetleg virágtartóra, vagy ha rendelkeztek bármilyen megfelelő állvánnyal, akkor arra.
Mérjétek le, a kanna és a talaj közti távolságot, majd az izzósort ennek megfelelően hajtogassátok meg.
Az egyik végén dróttal fogjátok össze a ledes izzósort.
Minél hosszabb izzósort használtok, annál többször tudjátok hajtogatni és annál szebb lesz a végeredmény.
A drót segítségével a kanna kiöntő nyílásán vezessétek be az izzósort és húzzátok be teljesen a kanna belsejébe.
A drótot tekerjétek fel egy csavaralátétre teljesen, hiszen ez fogja megakadályozni, hogy az izzósor vissza tudjon csúszni a kanna kiöntő nyílásán.
A kanna tetejét ragasztópisztollyal rögzítsük, hogy ne essen le.
Ha kész vagyunk már csak a helyére kell helyeznünk a dekorációt és az izzósort szépen eligazgatni, hogy meglegyen a folyondár hatás.






















Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...