2017. december 12., kedd

Katalógusból Angyalka


Sokan sajnáljátok a könyveket, de mindenkit megnyugtatok, hogy a következő modellhez nem könyvet, hanem Avon katalógust használtam fel, így jelen esetben egy könyvet sem bántottam.

Az viszont tény és való, hogy imádom a könyvből készült dekorációkat, amiből már mutattam is nektek párat, most viszont szerettem volna ezt a modellt közelebb hozni azokhoz is, akik nem szeretnének egy könyvet sem tönkretenni.


Szerintem extra cuki lett ez az Angyalka és örömmel töltött el az elkészítése.
Bár már sokszor mondtam, de ebben a modellben is az a legjobb, hogy nagyon olcsón elkészíthető és egy egyedi, igazán különleges hangulatú dekorációt kapunk végeredményül.

Ja! És most szeretném leszögezni ez az a modell, amit biztosan nem fogok kiadni a kezeim közül ( :D ) és hosszú éveken keresztül gazdagítani fogja a karácsonyi hangulatot a lakásban.

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!

Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!







Kellékek:
Vastag Avon katalógus
Festék spray
Organza
Mű madártoll
Ragasztópisztoly
Karácsonyfadísz gömb
Csillámpor
Toll


A katalógus lapját behajtottam a közepéig, majd végigsimítottam a hajtásvonalat és még egyszer behajtottam a lapot a közepéig.
Végül az alján is visszahajtottam a lapot és lesimítottam.
Amikor az első lapot meghajtogatjátok a könyv alján rajzoljátok meg a behajtott lap vonalát.
Ha minden lapot ehhez a vonalhoz igazítasz majd könnyebb lesz tartanod a formát.
Ha a munkafolyamat közben halványulna a vonalad, rajzold be újra!

















Amikor az összes lapot meghajtogattam, sniccerrel levágtam a katalógus borítóját.
Szép, kerek formára igazítottam a katalógust.
Amennyiben szükségesnek érzed, ragaszd össze az első és utolsó lapokat, úgy biztosan stabilan megmarad a forma.
Nekem sikerült olyan vastag katalógust szereznem, hogy nem kellett ragasztanom.
Amikor elkészültem beltéren is használható festék spray segítségével színre fújtam az Angyalkám testét és a karácsonyfadísz gömböt is.
A könyvet közelről fújtam, így a lapok közé is bement a festék.
A gömböt pedig a szokásos módon körülbelül 20 cm távolságról.
Vigyázz, hogy a festék ne folyjon meg!
Inkább több vékony rétegben vidd fel a azt!
A még nedves festékbe ezüst csillámport szórtam, hogy szépen csillogjon az Angyalkám "ruhája"!
Amikor a festék megszáradt rázd le óvatosan a felesleges csillámport!
Organzából körülbelül 20-25 centiméteres darabokat vágtam le, majd középen madzaggal elkötöttem.
Összesen három darabot készítettem, hogy az Angyalka szárnya szép dús legyen.
Ezeket a könyv tetején ragasztópisztollyal rögzítettem.
A mű madártollakat hátulról ragasztottam fel az organza mögé, hogy épp csak sejtelmesen látszódjanak azok.
A tetejére pedig a karácsonyfadísz gömböt ragasztottam fel.
Először szalagot szerettem volna az Angyalka nyakába kötni, de aztán találtam egy szép akasztható díszt, így organzából levágtam egy vékony darabot, amire felfűztem és az Angyalka nyakába kötöttem.

















Szerintem nagyon aranyos lett, én egyszerűen imádom és mivel nem tart sokáig az elkészítése sem, még karácsonyig tuti készül ilyen Angyalka nálam!










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...