2018. február 26., hétfő

Csőhéjból készült húsvéti ajtódísz

Egyik kedves ismerősöm szeretett volna egy egyszerű, nem túl csicsás, hétköznapi ajtódíszt, ami azért mégis különleges és nem megszokott.
Imádom az ilyen felkéréseket, mert elgondolkoztatnak és izgalommal töltenek el, hogy vajon tetszeni fog-e a kedves Megrendelőnek és sikerült-e eltalálnom azt, amire gondolt.

Távpont azért annyi volt, hogy inkább az alap legyen hangsúlyosabb, de semmiképp habos-babos, viszont a díszítést ne vigyem túlzásba.

Először arra gondoltam, hogy papírból, spirálfonással fogom azt elkészíteni, de ismerve a Megrendelőt erről inkább letettem, mert nem az Ő stílusa lett volna.
Sokat töprengtem azon, hogy mi az, ami nem szokványos, mégsem túl sok.

Aztán végül a képen látható modell született meg a fejemben és el is készítettem, ami szerencsére a Megrendelőnek is nagyon tetszett és sikerült elkészítenem azt, amit szeretett volna.
Egy nem túl csicsás, de kicsit mégis extra dekorációt.
Aztán végül a képen látható modell született meg a fejemben és el is készítettem, ami szerencsére a Megrendelőnek is nagyon tetszett és sikerült elkészítenem azt, amit szeretett volna.
Egy nem túl csicsás, de kicsit mégis extra dekorációt.

Utazz a Balti államok egyikébe idén tavasszal!


A kép összeállta után, az alapanyagokat tekintve nem kellett sokat gondolkodnom, hiszen a barkácsboltokban körülbelül 200 forintért beszerezhető csőhéj remek koszorú alap és ráadásul attól függően, hogy mekkora alapot készítünk több is kijön egyből, így felesleges ennél jóval többet költenünk rá.

Még feleslegesebb ilyen szépségeket készen vásárolnunk több ezer forintért, ha magunk is könnyen el tudjuk készíteni, hiszen ehhez a modellhez sem kell semmilyen extra kellék, de igazából még kézügyesség sem.

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!

Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!




Kellékek:
Csőhéj
Beltéren is használható festék spray és alapozó
Ragasztópisztoly
Strassz szalag
Dekorszalag
Dekorációs kellékek


Levágtam a csőhéjból egy akkora darabot, amekkorára szükségem volt.
A csőhéjat alapozás után festék spray használatával fújtam színre.
Festés előtt mindenképp hagyjátok az alapozót megszáradni.


Megvártam, míg a festék teljesen megszáradt, majd a képen látható módon összeragasztottam a csőhéj két végét ragasztópisztollyal.
Én a körbetekeréshez hat soros strassz szalagot használtam, aminek a végeit ragasztópisztollyal rögzítettem az alaphoz.
Közben nem ragasztottam.
Ragasztópisztollyal szizált ragasztottam belülről az alapra, majd erre ragasztottam fel a nyuszit, virágokat és tojásokat.
Dekorszalagból masnit kötöttem, aminek a közepére egy az alapon is használt virágot ragasztottam, majd rögzítettem a masnit az alap tetején.
A dekorszalagból levágtam egy darabot, majd félbehajtva összeragasztottam és hátul rögzítettem a koszorúalapon is.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...