2018. február 15., csütörtök

Egyedi nyuszitok a mobilodra

Vannak olyan ötletek, amik kipattannak a fejemből, aztán erős késztetést érzek arra, hogy azt körülbelül azonnal meg is valósítsam, bár ez a mostani darab igazából nem pontosan ilyen, hiszen egyik netes szörfözésem közben egy külföldi webáruházban találtam hasonló nyuszis tokokat, amik nagyon-nagyon megtetszettek és bár az áruk sem volt horrorisztikusan drága, de heteket kellett volna várnom rá.

Szóval maga az ötlet nem saját kútfőből pattant ki, viszont, ahogy megláttam egyből tudtam, hogy ezt házilag is pofon egyszerűen el lehet készíteni.

Magyarországon egy helyen láttam eddig hasonlóan aranyos tokokat, na de ott azoknak aztán tényleg horrorisztikus áruk volt, amennyit pedig már sajnálok kiadni egy olyan dologért, amit nagyobb anyagfelhasználás nélkül magam is pár óra alatt el tudok készíteni.

Így mivel várni, sőt költeni sem szerettem volna, hamar összeállt a megoldás és nemsokára rá, fel is vehette a telefonom a nyusziruháját, amit azóta is imádok, hiszen annyira aranyos lett így.

Top 5 tipp az újrahasznosításhoz!



Egyébként nemrég óta birtoklom ezt a telefont és eddig még nem igazán sikerült a saját stílusomra formálni.
Sokkal, de sokkal komolyabb kinézete volt eddig, mint, ami hozzám, az én stílusomhoz illik, de ezzel a tokkal ezen a problémán sokat segítettünk. :D

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!

Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!







Kellékek:
A telefonra illő szilikontok (tökéletesen megfelel a legolcsóbb fajta is)
Műszörme
Sniccer
Olló
Ragasztópisztoly
Filctoll
Hungarocell gömb

A műszőrméből levágtam egy kisebb darabot, ami a telefonnál nagyobb kell legyen.
A műszőrmét ne ollóval, hanem a fonákján pengével, sniccerrel vágjátok!
Először a kamera helyét rajzoltam meg.
Következő lépésként a telefontok mindnégy oldalán felhajtottam a szőrmét és a tollat a tok szélére fektetve megjelöltem, hogy hol kell levágnom a szőrmét.
Sniccerrel először a kamera helyét vágtam ki, majd a felesleges részeket is levágtam.
A szőrmét ragasztópisztollyal rögzítettem a szilikontokra.
Először a kamera körül rögzítettem azt.
Végül pedig mind a négy oldalát rögzítettem a telefontok oldalán is,

A nyuszifüleket először fehér papírra rajzoltam meg, majd ezt kivágtam és sablonként használtam a szőrméhez.
Összesen négy darab fület rajzoltam fel, majd vágtam ki sniccerrel.
Kettő darab fület a két oldalán ragasztópisztollyal egymáshoz ragasztottam.
A nyuszifüleket szintén ragasztópisztollyal rögzítettem a telefontok tetején.
Azon a részen, ahová a füleket ragasztottam, széthúztam a szőrme szálait, hogy az alsó szövetes részhez tudjam a füleket rögzíteni.

A kamerának kivágott rész szélére ragasztópisztollyal egy sor strasszt ragasztottam.
Ha szükséges itt egy kicsit nyírjátok meg a szőrmét, hogy ne lógjon bele a kamerába.
A szőrméből levágtam egy kis darabot, majd ráhelyeztem egy kisméretű hungarocell gömböt, majd a szőrme minden sarkát felhajtottam és leragasztottam.


















A nyuszi farkát is csak úgy, mint a füleket ragasztópisztollyal rögzítettem, ugyanúgy a szálakat széthúzva.

Utolsó lépésként belülről megrajzoltam a hangszóró, s-pen, töltő helyét és ezeket kisollóval vágtam ki.
A hangerőszabályozó és főkapcsoló gombjánál nem vágtam ki a szőrmét, hiszen azokat így is könnyen tudom használni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...