2018. április 30., hétfő

Anyák napi fényképes kaspó műanyag vödörből


Úgy gondolom, hogy minden személy életében az Édesanyja a legfontosabb, hiszen neki köszönhetünk a legtöbbet.
Ha belegondoltok az Anyák napjának sokkal különlegesebbnek kellene lennie, mégis sokan vesznek egy csokor virágot és ezzel le van tudva ez a nap.

Persze mindig van alkalmunk megköszönni az Édesanyánknak, amit értünk tett, de ez a nap kiváló alkalom arra, hogy megmutassuk neki mennyire különleges személy Ő a mi életünkbe.

TOP 5 tipp, amivel spórolhatsz kertészkedés közben!

Ennek szerintem egyik nagyszerű módja, ha elfelejtjük a virágcsokrot, vagy ha nem is felejtjük el, készítünk mellé valami igazán különleges és kedves ajándékot.

Most ehhez hoztam nektek egy nagyon szuper ötletet, ami szerintem minden Édesanya, Nagymama szívét megdobogtatja.



És erről a kaspóról is lehet mondani, hogy szinte semmibe nem kerül az elkészítése, úgy mint időben, anyagilag sem, hiszen csak egy átlátszó műanyag vödörre (tudjátok olyan nápolyis vagy salátás), egy kis tapétadarabra -amit nagyobb áruházakban kisebb darabokban is be tudtok szerezni- , fényképre és ragasztópisztolyra lesz szükségünk.
Emellett pedig körülbelül fél óra szabadidőre.

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!

Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!






A sniccert pengéjét nekitámasztottam a peremnek és kétszer-háromszor végigkarcoltam a vödröt.
Ez az a lépés aminél nagyon-nagyon vigyázzatok, hiszen a sniccer pengéje nagyon könnyen megcsúszik a műanyagon és egy óvatlan pillanat is elég ahhoz, hogy megsérüljetek!Karcolás után átszúrtam a pengét a vödrön és levágtam a peremes részt.



Fehér nyomtatópapírból levágtam egy darabot, majd félbehajtva megrajzoltam rá a fél szív formát.

Végül pedig kivágtam.
A sablon segítségével megrajzoltam a szív formát a tapétán is, majd sniccerrel óvatosan kivágtam.
Elvágtam a tapétát, majd körbetekertem a vödör körül.
Egy kis ráhagyással bevágtam ott, ahol le kell vágnom a felesleges darabot, majd ezt sniccerrel vágtam le.
A vödör alatt és felett is bejelöltem, hogy hol kell elvágnom a tapétát.
Körülbelül 2 cm-t hagytam rá.
Ragasztópisztollyal beragasztóztam a szív egyik fel, majd ráillesztettem a vödörre.
Visszahajtva a tapétát, ragasztóztam a szív másik felét és, majd szakaszonként haladva az egész tapétát.
A túllógó részeket körülbelül kettő centiméterenként bevágtam és visszahajtva leragasztottam.
A szívbe belelógó részeket, ollóval levágtam és ezeket a darabokat is leragasztottam.
A szív sablont a fényképen átrajzoltam, majd körülbelül egy fél centiméteres ráhagyással kivágtam a formát és ezen a kis ráhagyáson ragasztóztam majd beragasztottam a kaspóba.

Végül annak érdekében, hogy a szívet még jobban kiemeljem, strasszal körberagasztottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...