2018. április 13., péntek

Organza faldekoráció gyorsan és egyszerűen

Egyik ismerősöm épp az esküvőjére készül, aminek a dekorációján szeretnének spórolni, így maguk fogják azt elkészíteni.
Tőlem kért tanácsot, hogy adjak neki ötleteket miket készíthetne, amik nem kerülnek sokba, viszont ha bemegy a násznép nem vágják le egyből, hogy az egész dekoráció házilag készített, nem hat gagyinak.


A képen látható organzából készült virágot én régóta használom, mert gyorsan el lehet készíteni, ráadásul nagyon különleges szerintem.
Mivel általában mindig rohanva készítem, így eddig nem is készültek róla fázisfotók, sőt a kész modellről sem volt képem, így nem is tudtam megmutatni miről beszélek, ismerősöm pedig nem igazán tudta elképzelni, így -mivel tényleg gyorsan elkészül- összedobtam egyet, hogy meg tudjam mutatni és, ha már amúgy is mutiba készült, rátok is gondoltam. 


Tény és való, hogy ez első ránézésre nem az a hú de olcsó kategória, de a papír, mint alapanyag szóba sem jöhet náluk.
Egyébként ha jól belegondolunk egy ekkora virágot kartonpapírból sem biztos, hogy olcsóbban ki lehet hozni, hiszen abból is több darab kell.
Az organzát pedig ha jó helyen vesszük, mondhatni, hogy filléres dekoráció születik, hiszen én a 23 cm széles és 10 m hosszú tekercset szoktam 700 forint körül venni és kettő darab ilyen virág kijön egy tekercsből, szóval nem mondhatnám egy drága dolognak.

Emellett pedig egy különleges és szép dekoráció születik belőle.

Ráadásul most, hogy fotóztam nagyon megtetszett a nappalink falán is, hiszen tényleg fantasztikusan feldobja a helyiséget. szóval ha legközelebb megyek organzát venni, tuti, hogy magamra is gondolok és készítek egy pár darabot itthonra is.



Ha érdekel a folytatás olvass tovább!

Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!






Kellékek:
Organza (egy darabhoz a 23 cm széles organzából körülbelül 5 méter kell)
Ragasztópisztoly
Vékony CD tok
Strassz a közepére
Kötözőzsineg
Olló

Alapnak általában vékony CD tokot használok, hiszen ennek van tartása és még vágni sem kell, és a kerek rész tök jó alap a virághoz.
Húzok egy kevés ragasztópisztoly csíkot, majd az anyagot kicsit meggyűrve ragasztom fel körben. 

Kis részenként haladok, hiszen a ragasztó hamar szárad.
Egyszerre mindig csak körülbelül 2 cm hosszan húzom a ragasztót és az
organzát mindig jól belenyomom abba, hogy később se engedjen el.
Az, hogy az ujjunk ragasztós legyen, elkerülhetetlen.

Amikor az első sorral körbeértem elvágtam az organzát és a végét lekerekítettem, hogy ne legyenek csúnyán kilógó részek.

Az első sor végeztével következhetett a második sor, majd ezt is elvágtam, kerekítettem és ugyanígy elkészítettem a
harmadik és negyedik sort is.

A virág közepére egy szép, nagyméretű strasszt ragasztottam ragasztópisztollyal, ami még különlegesebbé teszi a dekorációt.
Ha a közepe nagyon felgyűrődik és nem tudjátok szépen lehajtani akkor egy-két helyen vágjátok be hosszan az organzát a virág közepéig.

Mivel a dekoráció elkészülte után és pille súlyú, a falra való rögzítéséhez bőven elég ha egy félbehajtott zsinórdarabot használunk, amit ragasztópisztollyal rögzítünk annak hátoldalán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...